Verzending van een online bestelling

Een paar aandachtspunten voor professionele afnemers


Voor een professionele afnemer gelden andere voorwaarden dan een consument.

We leveren graag een goed product en een perfecte service. Duidelijke afspraken voorkomen teleurstellingen. Laten we eerlijk zijn tegenover elkaar. Er moet voor beiden wat te verdienen zijn. Laat het ons graag weten hoe we samen onze dienstverlening kunnen verbeteren.


Verzending

Een bevestigde bestelling staat in principe de volgende werkdag klaar voor transport. 

Als wij de verzending verzorgen:

  • Pakketten worden dagelijks afgehaald door DPD (altijd met track & trace)
  • Palletten worden ingepland bij verschillende transporteurs (meestal met track & trace)


Online kan per bestelling het afleveradres worden aangepast. Eventuele kosten die voortkomen uit het aanpassen van het afleveradres worden doorberekend. Een palletbestelling wordt niet naar een pick-up punt gestuurd of zonder voorafgaande afspraak afgeleverd bij de buren. Voor palletzendingen is het sterk aan te bevelen om een [levering-afspraak] mee te bestellen. Is er geen [levering-afspraak] mee besteld en kan de palletzending hierdoor niet afgeleverd worden wordt dit doorberekend.

Wij verzorgen alleen transport binnen de EU. Voor transporten buiten de EU verzorgen we CMR, EUR1 of CVO. 


Verzending naar een particulier adres

Standaard wordt er verzonden naar het ons bekende bedrijfsadres. Indien gewenst kan het afleveradres worden aangepast. Hiervoor worden geen extra kosten berekend. Hou wel rekening met de volgende punten:

Pakket:

Een pakketlevering wordt met track & trace verstuurd. Via de track & trace kan de bestelling gevolgd worden. Is de ontvanger niet thuis dan wordt het pakket afgeleverd bij een pakketpunt. Wordt het pakket hier niet binnen de gestelde termijn opgehaald wordt het naar ons teruggestuurd. De volledige kosten van een retourzending worden aan de opdrachtgever doorberekend.

Pallet:

Een palletlevering wordt zonder aankondiging geleverd. Levering is tot de stoeprand. Kan een pallet niet worden afgeleverd gaat deze terug naar ons. De volledige kosten van een retourzending worden aan de opdrachtgever doorberekend.


Verzendkosten

Verzendkosten* worden berekend per order. De verzendkosten* worden automatisch berekend in het winkelmandje.

* indien de site het verkeerde tarief berekend behouden wij het recht voor het dit aan te passen


Transportschade

Alle bestellingen worden door ons met de grootste zorg voor transport voorbereid. Met name natuurstenen schouwen krijgen allemaal nog een extra kwaliteitscontrole. 

Controleer elke levering direct op transportschade. Meld transportschades direct. Transportschades gemeld na 2 dagen na ontvangst worden niet meer in behandeling genomen. Lever geen producten door aan consumenten zonder deze vooraf te hebben gecontroleerd.

Als een product om welke reden dan ook naar ons teruggestuurd wordt, verzend deze dan zoveel mogelijk in de originele verpakking. De rol van de ontvanger wordt nu verzender. De verzender is verantwoordelijk voor transport. 


Retour

Het retour sturen van een bestelling door professionele afnemers wordt behoudens productie- of magazijnfouten niet geaccepteerd.

Wij voorzien je graag van persoonlijk advies

Stel je vraag aan onze experts

Heb je een vraag over een bepaalde serie, type haard of andere technische vraag? Onze experts voorzien je graag in informatie en beantwoorden al uw product vragen.

CONTACT OPNEMEN