De verkoper is voor de wet aansprakelijk
Consumenten met een klacht op een product worden terugverwezen naar de verkoper
Graag bieden wij een meer dan uitstekende service. Willen we onze service betaalbaar houden moeten we duidelijk zijn. Uiteindelijk is service een component in de verkoopprijs en heeft iedereen er belang bij deze niet onnodig op te drijven.
Fabrieksgarantie dekt productie- en/of ontwerpfouten. Misbruik of gebruikelijke slijtage valt buiten de garantie.
Van een professionele afnemer verwachten wij dat deze met de consument in overleg gaat en een eenvoudige storing zelf kan oplossen. Alle klachten die op deze manier niet door de professionele verkoper op te lossen zijn worden door ons overgenomen.
Tip! gebruik ons online tool om de meest voorkomende storingen op te lossen.
Een klacht kan door ons alleen in behandeling worden genomen als we het volledige 'dossier' ontvangen.
- Inkoopfactuur
- Artikelnummer of artikelnaam
- Duidelijke beschrijving van de klacht
- Duidelijke beschrijving wat er al met de consument is besproken t.a.v. deze klacht
- Indien het product nog bij de consument staat, mailadres en telefoonnummer van de consument.
Wij bieden een carry-in garantie. Bewaar zoveel mogelijk de verpakking van de sfeerhaard zodat deze altijd goed verpakt voor inspectie kan worden verstuurd.
Voor een product dat in ons servicecenter gecontroleerd wordt waarbij geen productie- en/of ontwerpfout binnen de garantie termijn wordt geconstateerd zijn de kosten voor transport, inspectie en eventuele reparatie voor de opdrachtgever.
Wij voorzien je graag van persoonlijk advies
Stel je vraag aan onze experts
Heb je een vraag over een bepaalde serie, type haard of andere technische vraag? Onze experts voorzien je graag in informatie en beantwoorden al uw product vragen.